Du hittar vår huvudsida kring oss wermlandslexingar på:

tisdag 30 juni 2009

Här kommer information ang. festen i Karlstad!

Dagen då Karlstad ska byta färger till Vita Blå!

12:e september kl 19.00 LLA (En Lördag)

Samling i Karlstad på Stora torget vid statyn kl: 15.00
Vi kommer gå i samlad trupp till arenan vilket tar ca 30min.

Plats festen skall vara på är: Glada Ankan som ligger på Kungsgatan mitt i centrala Karlstad.

Pris: 150 kr då följande ingår: Texmex buffe´+ 1 öl/vin/cider samt uppskriven på gästlistan om man vill gå ut efter matchen. Med andra ord gratis (kostar egentligen 90kr) inträde. Hela stället kommer innan match vara abonnerat för oss. Vi siktar på 150 personer.

http://www.gladaankan.nu/

Anmälan sker på: erik.johansson@superstars.nu eller så ringer ni mig på 0702763840.

4 kommentarer:

Fredda sa...

Jag kommer närvara iaf,hoppas fler hakar på nu så det blir ett jävla ös på glada ankan.

Unknown sa...

Jag ska dit!!!

Anonym sa...

Mikael: Har du nåt mer namn? :) Eller vet jag vem du är? Maila mig gärna. erik.johansson@superstars.nu

antal osv.

Insider sa...

Bra när Norda sitter på KMTI och säger att det bara är en massa ynglingar i Leksand och att han tjänar fett med pengar.